Ošetření kořenových kanálků

Mikroskopická endodoncie se zaměřuje na ošetření vntiřního prostoru zubu a jeho kořenových kanálků za pomoci mikroskopu. Zubní kanálky jsou vzhledem ke svým rozměrům velmi těžko rozpoznatelné, a tak operační mikroskop usnadňuje práci – osvětluje, zvětšuje a zobrazuje detaily ošetřované oblasti. Zubní lékař tak může pracovat při 5 až 30násobném zvětšení. K ošetření zubních kanálků se přistupuje v případě zánětu, bakteriální infekce, po úrazech apod., kdy dochází k změnám uvnitř zubu, zánětu a odumírání zubní dřeně. Postižení zubu se projevuje velkou bolestivostí, může se však stát, že se bolest objeví až po delší době, kdy se zánět už rozšířil a postižení zubu je rozsáhlé. Zánět může dokonce postihovat okolní tkáně, případně i přiléhající kost.

Krutě efektivní manažerské kurzy

Manažerské kurzy pořádané panem Jiřím Jemelkou mají velmi pozitivní ohlas. Vyzkoušejte si netradiční formu kurzu, kterou ocení především ty, kteří očekávají výsledky, krutou efektivitu a reálné řešení svých problémů. Díky přístupu pana Jemelky k manažerským kurzům již řada firem vydělává větší peníze, zlepšila se jim firemní kultura a ve firmě panuje celkově pozitivní duch.

manažerské kurzy pro majitele firem

Pokračovat ve čtení

Typ polykarbonátu Lexan

Lexan je speciální typ polykarbonátu. Jedná se o termoplastický polykarbonát, který má vyvážené fyzikální, mechanické i optické vlastnosti. Díky svým parametrům se často používá k zastřešení, jako světlík případně jako nerozbitné sklo.
Podívejte se na výběr ze sortimentu od společnosti Tercoplast, která vám nabízí nejen lexan, ale také jiné druhy polykarbonátu. U svých klientů sklízí samý kladný ohlas – můžete najít jak plnohodnotné lexan desky nebo i komůrkové či transparentní. Vyzkoušejte lexan jako nerozbitné sklo a budete mít jasno, co budete používat i nadále. Lexan je perfektní materiál, se kterým se vám bude perfektně pracovat.

Rady k elektromotorům

Firma Elektromotory Brno přináší jednoduchý návod na záběh elektromotorů. První pravidlo - NIKDY NEPROVÁDĚJTE ZÁBĚH DLOUHÝM CHODEM V REŽIMU VOLNOBĚHU! Po nastartování motoru jej nechte cca 2 min běžet v režimu zvýšeného volnoběhu, dále provádějte záběh cca 20 min. Při záběhu měňte otáčky od volnoběhu po 1/2-3/4 rozsahu s krátkou výdrží, kterou postupně prodlužujte. Po 10-té minutě chodu začněte krátkodobě otevírat plyn na maximum. Po ukončení chodu nechte motor vychladnout, pak jej znovu nastartujte, proveďte kontrolu seřízení a v případě, že je vše v pořádku, můžete poprvé odstartovat. Během prvních letů motor nepřetěžujte a neponechávejte běžet motor dlouho ve vysokých otáčkách (velmi důležité za horkého počasí). Spotřebujte veškeré palivo, které Vám vzniklo smícháním s olejem v příbalu. Dále pak můžete používat poměr palivo:olej 40:1.

Asociace ADSSS

Asociace dopravních, spedičních a servisních společností Středních Čech (zkratkou ADSSS) patří mezi významnější česká dobrovolná sdružení dopravců v osobní i nákladní dopravě. Kolem roku 1992 byla ustavena jako platforma pro spolupráci firem, které vznikly transformací krajských podniků ČSAD ve Středočeském kraji a v Praze. Sídlí v Praze v budově autobusového nádraží Florenc. Asociace Spedice Praha si, shodně s jinými podobnými sdruženími dopravců, klade za cíl hájit profesní i specifické zájmy členů a podílet se na tvorbě právních předpisů souvisejících s podnikáním v silniční dopravě. Výrazně velkou pozornost přitom věnuje veřejné osobní dopravě. Valných hromad ADSSS se pravidelně účastní zástupci Středočeského kraje, ministerstva dopravy, organizace ROPID, často i magistrátu hl. m. Prahy. Přestože ADSSS zůstala v původním krajském vymezení působnosti (na členy, kteří podnikají zejména na území Středočeského kraje a hlavního města Prahy), významem a aktivitou je téměř srovnatelná s asociací ADSSF, která podobným způsobem vznikla v Jihomoravském kraji a má dnes celostátní působnost.

Řidič kamionové dopravy

Prvním krokem k tomu, aby jste se stali řidičem mezinárodní kamionové dopravy, je získat řidičský průkaz skupiny B (oprávnění pro řízení osobního automobilu), pořídit si auto a být dobrým řidičem. Mít hodně najezděno a být dobrým řidičem sice není podmínka a stát se řidičem kamionu můžete, i když jste osobák nikdy neřídil, avšak pro společnost a převážně pro vaše sebevědomí a dobré budoucí výsledky za volantem bez nehod, je vhodné a fér orientovat se v silničním provozu. Dalším krokem jak se stát řidičem kamionu je udělat si řidičský průkaz skupiny C, to jest oprávnění pro řízení nákladního automobilu bez přívěsu, návěsu. Tedy např. Avie.
Pokračování na: http://kamionaci.com/?clanek=jak-se-stat-ridicem-kamionu