Podpora prodeje umí budovat dlouhodobý vztah zákazníka ke značce

podpora prodeje

Pokud si myslíte, že podpora prodeje hraje v celém marketingovém a komunikačním mixu druhé housle, jste na omylu. Tzv. sales promotion je marketingovou aktivitou, která většinou sice pouze doplňuje jiný nástroj, má však velký podíl na případném úspěchu či neúspěchu reklamních aktivit.

Podpora prodeje umí zásadním způsobem ovlivnit, jak zákazník vnímá danou značku. V ideálních případech působí na jeho emoce natolik, že jej může vést k impulsivnímu nákupu produktů, které by si jinak nekoupil. Například ochutnávky fungují skvěle. Pocit, že člověk dostane něco zadarmo, je osvědčeným a stále efektivním nástrojem, jak jej dostat na svou stranu. I při na první pohled malicherné ochutnávce v supermarketu dochází k budování dlouhodobých vztahů a loajality zákazníka k dané značce.

Rozhodně se tak vyplatí jednotlivé nástroje podpory prodeje zařadit do svých marketingových aktivit. Výsledky se sice nejspíše nedostaví ihned, avšak dlouhodobě mohou přilákat celou spoustu nových zákazníků.

Havárie plošiny Deepwater Horizon

Deepwater Horizon byla havárie plovoucí vrtné plošiny postavené v roce 2001 firmy BP. Dne 22. dubna 2010 se plošina potopila při vrtání v Mexickém zálivu v důsledku exploze, ke které došlo o dva dny dříve. Samotný vrt však zůstal otevřen a začalo z něj unikat velké množství ropy. Havárie způsobila největší zamoření pobřežních vod ropnou skvrnou v historii Spojených států. Od počátku havárie do konce května vznikly firmě BP náklady v souvislosti s likvidací škod ve výši asi 990 milionů dolarů. Ve stejné době klesla cena akcií firmy BP zhruba o třetinu a celková hodnota firmy o 67 miliard dolarů. Firma BP uvedla 11. června, že náklady na vyčištění následků havárie patrně dosáhnou na 3 až 6 miliard dolarů. Existují důvodná podezření, že tato havárie byla provedena záměrně. Lidé se přece pořád musí něčeho bát. Lidi je třeba stále zaměstnávat něčím novým, aby neměli čas např. začít přemýšlet…

Ošetření kořenových kanálků

Mikroskopická endodoncie se zaměřuje na ošetření vntiřního prostoru zubu a jeho kořenových kanálků za pomoci mikroskopu. Zubní kanálky jsou vzhledem ke svým rozměrům velmi těžko rozpoznatelné, a tak operační mikroskop usnadňuje práci – osvětluje, zvětšuje a zobrazuje detaily ošetřované oblasti. Zubní lékař tak může pracovat při 5 až 30násobném zvětšení. K ošetření zubních kanálků se přistupuje v případě zánětu, bakteriální infekce, po úrazech apod., kdy dochází k změnám uvnitř zubu, zánětu a odumírání zubní dřeně. Postižení zubu se projevuje velkou bolestivostí, může se však stát, že se bolest objeví až po delší době, kdy se zánět už rozšířil a postižení zubu je rozsáhlé. Zánět může dokonce postihovat okolní tkáně, případně i přiléhající kost.

Rady k elektromotorům

Firma Elektromotory Brno přináší jednoduchý návod na záběh elektromotorů. První pravidlo - NIKDY NEPROVÁDĚJTE ZÁBĚH DLOUHÝM CHODEM V REŽIMU VOLNOBĚHU! Po nastartování motoru jej nechte cca 2 min běžet v režimu zvýšeného volnoběhu, dále provádějte záběh cca 20 min. Při záběhu měňte otáčky od volnoběhu po 1/2-3/4 rozsahu s krátkou výdrží, kterou postupně prodlužujte. Po 10-té minutě chodu začněte krátkodobě otevírat plyn na maximum. Po ukončení chodu nechte motor vychladnout, pak jej znovu nastartujte, proveďte kontrolu seřízení a v případě, že je vše v pořádku, můžete poprvé odstartovat. Během prvních letů motor nepřetěžujte a neponechávejte běžet motor dlouho ve vysokých otáčkách (velmi důležité za horkého počasí). Spotřebujte veškeré palivo, které Vám vzniklo smícháním s olejem v příbalu. Dále pak můžete používat poměr palivo:olej 40:1.

Asociace ADSSS

Asociace dopravních, spedičních a servisních společností Středních Čech (zkratkou ADSSS) patří mezi významnější česká dobrovolná sdružení dopravců v osobní i nákladní dopravě. Kolem roku 1992 byla ustavena jako platforma pro spolupráci firem, které vznikly transformací krajských podniků ČSAD ve Středočeském kraji a v Praze. Sídlí v Praze v budově autobusového nádraží Florenc. Asociace Spedice Praha si, shodně s jinými podobnými sdruženími dopravců, klade za cíl hájit profesní i specifické zájmy členů a podílet se na tvorbě právních předpisů souvisejících s podnikáním v silniční dopravě. Výrazně velkou pozornost přitom věnuje veřejné osobní dopravě. Valných hromad ADSSS se pravidelně účastní zástupci Středočeského kraje, ministerstva dopravy, organizace ROPID, často i magistrátu hl. m. Prahy. Přestože ADSSS zůstala v původním krajském vymezení působnosti (na členy, kteří podnikají zejména na území Středočeského kraje a hlavního města Prahy), významem a aktivitou je téměř srovnatelná s asociací ADSSF, která podobným způsobem vznikla v Jihomoravském kraji a má dnes celostátní působnost.

Typ polykarbonátu Lexan

Lexan je speciální typ polykarbonátu. Jedná se o termoplastický polykarbonát, který má vyvážené fyzikální, mechanické i optické vlastnosti. Díky svým parametrům se často používá k zastřešení, jako světlík případně jako nerozbitné sklo.
Podívejte se na výběr ze sortimentu od společnosti Tercoplast, která vám nabízí nejen lexan, ale také jiné druhy polykarbonátu. U svých klientů sklízí samý kladný ohlas – můžete najít jak plnohodnotné lexan desky nebo i komůrkové či transparentní. Vyzkoušejte lexan jako nerozbitné sklo a budete mít jasno, co budete používat i nadále. Lexan je perfektní materiál, se kterým se vám bude perfektně pracovat.

Řidič kamionové dopravy

Prvním krokem k tomu, aby jste se stali řidičem mezinárodní kamionové dopravy, je získat řidičský průkaz skupiny B (oprávnění pro řízení osobního automobilu), pořídit si auto a být dobrým řidičem. Mít hodně najezděno a být dobrým řidičem sice není podmínka a stát se řidičem kamionu můžete, i když jste osobák nikdy neřídil, avšak pro společnost a převážně pro vaše sebevědomí a dobré budoucí výsledky za volantem bez nehod, je vhodné a fér orientovat se v silničním provozu. Dalším krokem jak se stát řidičem kamionu je udělat si řidičský průkaz skupiny C, to jest oprávnění pro řízení nákladního automobilu bez přívěsu, návěsu. Tedy např. Avie.
Pokračování na: http://kamionaci.com/?clanek=jak-se-stat-ridicem-kamionu

Problém se sudovým vínem

Miliardový byznys se sudovým vínem je v ohrožení. Na ministerstvu zemědělství se připravuje plán boje s černým trhem, jehož součástí je přísná regulace prodeje čepovaného vína. Úprava zákona počítá se zákazem „sudovek“, které nepochází od českých vinařů. Jde o většinu vína na trhu. Vinaři, vinotéky i obchodníci jsou v plné pohotovosti. Část z nich upozorňuje na to, že zákon je paskvil a může zlikvidovat byznys s vínem. Ministerstvo emoce mírní slovy, že jde zatím jen o návrh.
Podle tezí dohodnutých minulý týden na ministerstvu zemědělství se má legislativa upravit tak, aby se smělo prodávat jen sudové víno z hroznů sklizených na území ČR a vyrobených tuzemským vinařem. Ten by „sudovky“ mohl prodávat takzvaně „pod víchou“, tedy ze své provozovny nebo skrze smluvní partnery, například vinotéky. Byznys by byl více pod kontrolou, vše by se mělo hlásit na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci a nejspíš by se zpřísnily i pokuty. Platil by však zákaz prodeje sudová vína velkoobchod.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/ministerstvo-chysta-zakaz-sudoveho-vina-fpx-/ekonomika.aspx?c=A150218_215148_ekonomika_fih